• Team
  • Diensten
    • Sparen
      • Pensioensparen
      • Kind / Jeugd
      • Langetermijnsparen
      • VAPZ
      • IPT
    • Beleggen
      • Tak 21
      • Tak 23
      • Tak 26
      • Tak 44
    • Verzekeringen
      • Particulier
      • Onderneming
    • Hoe kunnen we u helpen?
  • Documentcenter
  • Nieuws
  • Klantenportaal
  • Contact
  • nl
  • fr
09 233 13 63
  • Team
  • Diensten
    • Sparen
      • Pensioensparen
      • Kind / Jeugd
      • Langetermijnsparen
      • VAPZ
      • IPT
    • Beleggen
      • Tak 21
      • Tak 23
      • Tak 26
      • Tak 44
    • Verzekeringen
      • Particulier
      • Onderneming
    • Hoe kunnen we u helpen?
  • Documentcenter
  • Nieuws
  • Klantenportaal
  • Contact
09 233 13 63

Remuneratiebeleid

 

 

Ons kantoor zet zich loyaal, billijk en professioneel in voor de belangen van haar klanten.

Het remuneratiebeleid van het personeel van ons kantoor of elke andere verbonden persoon (bv. een subagent) leeft deze verplichting na. Er wordt geen enkele regeling getroffen op het gebied van beloning, op het gebied van verkoopdoelen of anderszins, die hemzelf of zijn werknemers ertoe kan aanzetten een klant een bepaald verzekeringsproduct aan te bevelen, terwijl de verzekeringsdistributeur een ander verzekeringsproduct zou kunnen aanbieden dat beter aan de behoeften van de desbetreffende klant zou voldoen. In dit kader heeft ons kantoor het hierna volgend remuneratiebeleid geïmplementeerd:

1. VERGOEDING

Ons kantoor werkt met vaste en variabele verloningen. Indien ons kantoor een variabele verloning toekent ziet ons kantoor erop toe dat:

  • De variabele vergoeding geen afbreuk doet aan de belangen van de klanten;
  • De variabele vergoeding een beperkt deel zal uitmaken van de totale vergoeding;
  • De variabele vergoeding niet wordt berekend op basis van de realisatie van de verkoop van welbepaalde producten, maar op basis van de totaliteit van de prestaties;
  • Kwalitatieve criteria zoals de naleving van de gedragsregels, de kwaliteit van de dienstverlening en/of de klanttevredenheid worden gerespecteerd;

Wanneer blijkt dat de belangen van de klant niet werden gerespecteerd, wordt de variabele vergoeding teruggevorderd en worden de nodige maatregelen genomen ten aanzien van de betrokken persoon.

2. INCENTIVES (niet- geldelijke voordelen)

Onder de hiernavolgende strikte voorwaarden kan ons kantoor gebruik maken van incentives:

  • De incentive doet geen afbreuk aan de belangen van de klanten;
  • De incentive is niet verbonden aan één welbepaald product of een beperkt gamma van producten (product van de maand is verboden);
  • De waarde van de incentive is beperkt en redelijk;
  • De periode die in overweging wordt genomen voor de toekenning van de incentive is voldoende lang;

Wanneer blijkt dat de belangen van de klant niet werden gerespecteerd, wordt de incentive of, in gebeurlijk geval, de waarde ervan, onmiddellijk teruggegeven en worden de geijkte maatregelen genomen tegenover de betrokken persoon.

3. COMMERCIELE DOELSTELLINGEN

Ons kantoor stelt geen commerciële doelstellingen vast.

Contacteer ons

Wij werken enkel op afspraak
info@futuria.be
09 233 13 63

Futuria GCV Verzekeringsmakelaar
Antwerpse Steenweg 43
9080 Lochristi

Leonardo Da Vincilaan 19
1831 Diegem

Blijft u graag op de hoogte?

Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief!

In onze privacy clausule informeren we je over de gegevens die wij verzamelen wanneer je onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA, hierbij zijn de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden van toepassing.

  • IDD Richtlijn
  • Disclaimer
  • Privacy clausule
  • Cookiebeleid
  • Remuneratiebeleid
Made with ♥️ by Thinkedge